A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. január 19., vasárnap

Réka 18 hónapos, azaz 1,5 éves lett ma :-)

2013. 09. 11.:

Kicsi Lánykám 18 hónapos, azaz 1,5 éves lett :-)
Hihetetlen sokat fejlődött Réka az elmúlt hónap során, és most már nekem is rá kell jönnöm, hogy Ő már nem kisbaba, hanem önálló akarattal rendelkező személyiség, és mostanra már inkább kis gyerek, mint baba.
Ahogy betöltötte a 17. hónapot, észrevehetően sokat változott.
Észrevettük, hogy ezek a változások akkor nagyon látványosak, akkor van egy-egy ilyen fejlődési ugrása, amikor egy éjszaka álmában rettentően sír, alig lehet kizökkenteni belőle, nagy nehezen tudjuk felébreszteni, és utána visszaaltatni. Pont volt megint egy ilyen eset egy hónapja, tehát megint volt egy fejlődési ugrás:
- Megjelent az "én" tudata. Pl kérdezem tőle, ki van a fényképen, eddig azt mondta, hogy baba, most pedig már felismeri magát és magára mutat, hogy Ő van a képen.
- Szókincse is sok szóval gyarapodott, illetve már két szavas tőmondatokat mond.
Szépen kifejezi, "elmagyarázza" azt, amit akar.
- Hiszti eddig is volt, de most már egyre dacosabb.
Sajnos néha pofoz, a nagymamáját tiszteli meg ezzel, bár egyszer már én is kaptam, ilyenkor mondom neki, hogy csak simizni és puszit adni szabad, csúnya dolog verni, mert az fáj annak, aki kapja a pofont. Ilyenkor lebiggyeszti a száját és megbánva tettét, megy és puszit ad oda, ahová ütött.
- A cicit elhagyta egyik napról a másikra, vagy inkább egyik percről a másikra.
Szerencsére 2 hét alatt szépen elapadt a tejem. Az első hét rossz volt, nagyon be volt keményedve a mellem, de mindig fejtem belőle picit és borogattam, és így elkerültem a gyulladást is.

Ezek a legfőbb változások, amik most eszembe jutottak, de biztos van még pár dolog, amit kihagytam.
És persze mindennap elcsodálkozom, milyen okos, ügyes Kislányom van, mindennap elkápráztat minket valami új dologgal :-)
IMÁDOM <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése