A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. január 19., vasárnap

Réka és a Mikulás :-)

2013. 12. 07.:

Immáron második alkalommal érkezett meg Rékához a Mikulás :-)
Egy évvel ezelőtt még nem tettük ki Réka kis csizmáját az ablakba, nemcsak azért, mert ilyen lábbelije akkor még nem is volt, hanem azért sem, mert akkor még úgysem értette volna, mi ez a cécó...
Hozzánk csütörtök este lopózott be a nagyszákállú, hogy beletegye ajándékát a szépen kitisztított rózsaszínű csizmába.
Akadt egy kis gond a hótaposó ablakpárkányra való elhelyezésével, ugyanis Réka állandóan levette azt onnan, attól félt, hogy a Mikulás nehogy elvigye magával kedvenc lábbelijét, de aztán sikerült megnyugtatnom, hogy nem fogja elvinni, sőt lesz benne ajándék is, csak meg kell várni, hogy megérkezzen és beletegye őket.
Amúgy már pár nappal hatodika előtt elkezdtem magyarázni neki, hogy jön majd a Télapó, ezért a csizmát majd ki kell tenni az ablakba, így ha megkérdeztük tőle, mit kell kitenni az ablakba, hogy ajándékot tegyen bele a Mikulás, rögtön tudta rá a választ, miszerint Őt idézve: "csizzva" :-)
Idén én voltam a Mikulás bácsi segédje, én raktam ki az ajándékokat, amíg Réka és Karcsi fent játszottak az emeleten.
Aztán felmentem én is hozzájuk, mintha mi sem történt volna. Kb. negyed óra múlva Karcsi egyszer csak megkérdezte Rékát, nem hall-e valamit. Réka intenzíven figyelt, de persze nem hallatszott semmi.
Apa mondta Rékának, hogy menjünk le a földszintre, mert valószínűleg most ment el a Mikulás.
Lent, amint meglátta Réka az ajándékokat, nagyot csodálkozott, de kíváncsi is volt, mi lehet ez a sok minden az ablakban. Kiválasztotta, melyik csomagot bontsuk ki először. Kapott egy mágneses rajztáblát, kifestőt, mikulásos könyvet, szivacsból készült puzzle-t és egy kis csokit is. Mindegyiknek nagyon örült :-)
Másnap (pénteken) délután a helyi óvodában megrendezett mikulási ünnepségre mentünk. Kicsit féltem, hogy nem fog-e sikítófrászt kapni majd a Mikulás látványától, de szerencsére nem, viszont eleinte nagyon megszeppent volt, rá sem lehetett ismerni, de aztán feloldódott.
Volt egy kis éneklés, műsor, majd jött a Mikulás is. ABC sorrendben szólította ki a gyermekeket, mindenki kapott csomagot, így Réka is, bár szerintem valamit elnézett a Mikulás, mikor kihagyta a csomagból a virgácsot :-D Be akartam ültetni Rékát a Mikulás ölébe, de "Anya-Anya" felkiáltással mászott vissza hozzám, viszont azért így is készült kép a Mikulással :-D




Tavaly még beült a Mikulás ölébe :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése