A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. január 15., szerda

Élménybeszámoló Tiszafüredről

2013. 05. 21.:

Csodálatos hosszúhétvégénk volt :-)
Az első utunk az új lakókocsival Tiszafüredre vezetett.
Sokat hezitáltunk, hogy merjünk-e ilyen hosszú útra indulni Rékával, hogy bír majd ki 3 órát a kocsiban egy helyben ülve... Így először elvetettük Füredet, és Agárdban egyeztünk meg, de mivel a lakókocsis fórum tagok Tiszafüredre szervezték meg az idei első találkozót, ezért szombat reggel fogtuk magunkat, felkapcsoltuk a kocsira a csigaházunkat, és elindultunk a hosszú útra.

Itt jegyezném meg, hogy természetesen kipróbáltuk a lakókocsinkat utazás előtt. Csütörtök este fürdetés után kicuccoltunk a ház háta mögött álló lakóba, kivittük az ágyneműket, Réka dolgait, szépen belaktuk, mire minden kikerült. A szomszédok nem kicsit néztek minket hülyének, itt van az összkomfortos házuk, ezek meg kiköltöznek a lakókocsiba, ráadásul kisbabával... Hát ez van, kicsit flúgosok vagyunk :-D
A teszt éjszaka nagyon jól sikerült, Réka végigaludta az éjszakát köztünk, szépen elfértünk.
Igen, köztünk... Tudom, az előző bejegyzésemben írtam, hogy azért vettünk másik lakókocsit, mert abban már a Kisasszonynak is lesz külön helye, de mivel emeletes ágyról van szó, így még ahhoz nőnie kell, hogy ott tudjon egyedül aludni, így most még köztünk alszik, de szigorúan csak a lakókocsiban :-)

Ahogy féltünk, hogy Réka nem fogja bírni a hosszú utat, úgy csalódtunk pozitívan, ugyanis szinte végigaludta, csak egyszer álltunk meg útközben megetetni őt még az út 1/3-a körül, így a tele poci, meg az autó ringatózása megtette a hatását :-)
A Tiszafüredre vezető út kriminális..., néha felfedeztük az utat a kátyúk között... Grrr...
Amikor még terhes voltam, ugyanilyen vagy még szörnyűbb úton mentünk lakókocsival Jászszentandrásra, nem lehetett kikerülni a kátyúkat, mínusz 20-szal mentünk, hogy ne ugráljon úgy az autó, mert különben kirázza belőlem a babát..., azt hittem, hogy elvetélek, mire beérünk a faluba, na de szerencsére nem így történt :-)

Megérkezve a kempingbe kicsit megijedtünk, mert nem ilyen kempingekhez vagyunk szokva... A boxokban és a környékén nincs ápolva a növényzet, gyakorlatilag térdig ér a fű, az meg már mellékes, hogy eléggé szocreálos a hely, viszont meglepődve tapasztaltuk, hogy ennek ellenére már alig volt szabad hely. Végül azért találtunk egy boxot, így letalpaltunk, kipakoltunk.

A fórum tagok már mind megérkeztek, de lényegében senkivel nem is találkoztunk megérkezésünkkor, mert már mindenki a fürdőben volt.
Mivel már eléggé éhesek voltunk, Anyósom megsütötte az előre bepácolt husikat, elővettük a zöldségeket és jól megebédeltünk.
Ebéd után felfedező útra indultunk, mit merre, hol találunk. Második látásra már nem is volt annyira "szörnyű" a kemping. A termálfürdő bejárata közel van, a vizesblokk viszont kicsit távolabb, de nem vészes.
Szép lassan mindenkivel találkoztunk. Mikor mi utoljára voltunk ilyen fórumos kempingezésen, akkor még Réka bent volt a pocimban, három hónapos terhes voltam, így Rékával most találkoztak először a tagok, és szörnyülködtek, hogy megy az idő, hogy már ekkora a mi kis Babkánk.
Ebéd után elmentünk fagyizni, majd bejártuk a strandot.
Kint két medence üzemelt, egy termál vizes, barna színű vízzel, ami 30 fokos, a másik meg egy sima medence, és fedett helyen volt még egy medence 38 fokos vízzel, de azt ki se próbáltuk.
Hamar eljött az este, mivel a vizesblokkban nem volt lehetőség Rékát megfürdetni, ezért a lakóban az asztalra tettük a kiskádat, Karcsi hozott meleg vizet, és tök jót pancsolt a Kiscsaj.

Átaludta az éjszakát, pedig késő estig mulattak a többiek, hajnalban már csicseregtek a madarak, harangoztak az egyik templomban, nekem úgy tűnt, egyfolytában, meg a közeli főút zaja is kissé behallatszott, főleg amikor mentő vagy rendőrautó ment el szirénázva, de szerencsére egyikre sem kelt fel Réka, csak amikor már megszólalt a pocija.
Másnap reggeli után egyből a fürdő felé vettük az irányt, persze Rékát nem vittük be a termál vízbe, ő addig a Nagyival sétált.
Az ebédet a kemping éttermében fogyasztottuk.
Délután sokat sétáltunk és játszótereztünk Rékával, nagyon élvezte.

A hinta volt itt is a kedvenc, bár elég életveszélyes :-S Erre még biztos nem járt EU szakember...

Aztán mi kettesben még fürödtünk egy jót a barna vízben, majd ismét hamar este lett, így vacsi után fürdetés következett, csak sajnos a meleg vizet már elhasználták, így Rékát langyos, mondhatni szinte hideg vízben tudtuk csak megfürdetni...
Réka ismét átaludta (volna) az éjszakát, ha 5-kor nem szólalt volna meg az egyik telefon ébresztője, mert ugye hétfő van, csak a telefon azt nem tudta, hogy ez a hétfő most ünnepnap...
Így Réka cicizett és evett tápszert, majd visszaaludt még 1,5 órát, de aztán végleg felkelt, így mi is... Rajtam csak egy kávé segített, hogy magamhoz térjek, mert különben legalább 10-ig tudtam volna aludni.
Reggeli után elkezdtünk összepakolni, de még sétálgattunk, hintáztunk Rékával, úgyhogy délben indultunk csak el haza.
Sony a "nagyszülöknél" vendégeskedett, ő most nem jött velünk, így még érte kellett volna menni, de mivel a Szüleim a közeli bányatónál töltötték a hétvégét, itt van telkük, így felajánlották, hogy áthozzák majd ők a kutyát, mi pedig addig meg tudunk ebédelni, illetve ki tudunk pakolni.
Sajnos a telekre ki- és bevezető út nagyon füves, bokros, így szinte elkerülhetetlen a kullancs, Sonyból 7, azaz hét kullancsot szedtünk ki, ebből 4 volt már benne, 3 még kereste a helyét, hová fúródjon be... Amúgy az elindulásunk előtti napon itthon a kertből is összeszedett egyet a kutya, pedig szépen le van nyírva a fű is, de úgy látszik, ezek már mindenhol ott vannak :-S

Na, a lényeget majdnem kihagytam...
Szombat reggel Réka belepisilt a bilibe :-))
(Persze most még nem erőltetem a bilizést, csak szoktatom hozzá, csak reggel úgy alakult, hogy a pelusba még kevés volt a pisi, ezért gondoltam, ráültetem, és bele is pisilt rögtön).
Agyon dicsértük, tapsoltunk, együtt kiöntöttük, majd Réka lehúzta a Wc-t (megnyomta a gombot), csak azt nem értette, miért volt ez a nagy felhajtás, hiszen csak pisilt :-D :-D :-D