A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. január 15., szerda

Wellness hétvége a Velencei-tónál és Húsvét alkalmából :-)

2013. 03. 25.:

Már nagyon esedékes volt egy kis pihenés, így megbeszéltük Karcsival, hogy Réka születésnapja alkalmából elmegyünk wellnessezni a március 15-i hosszúhétvégén. Le is szerveztük, befizettük az előleget már két héttel előtte, és alig vártuk már, hogy indulhassunk Velencére.
Igen ám, de az időjárás keresztül húzta a számításunkat... Mondogatták már a hét elejétől fogva, hogy havazvni fog 15-én, na de erre azért nem számítottunk :-(
Felhívtuk a szállodát, hogy ilyenkor van-e lehetőség átrakni a foglalásunkat másik időpontra. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, mondták, hogy semmiképpen ne induljunk el, meg sem lehet közelíteni a szállodát, teljes a káosz, természetesen átteszik az időpontunkat úgy, ahogy mi szeretnénk, így egy héttel későbbre, azaz a 22-24-re kértük át.
A hét közepétől megint ijesztgettek minket az időjárással, hogy megint esni fog a hó, de aztán kiderült, hogy Szabolcs-megye környékén lesz havazás, így megnyugodtunk.
Pénteken dél körül indultunk el, délután 2-től lehetett a szobát elfoglalni, de még a Szüleimhez kitérőt kellett tenni, mert Sony-ra, a kutyusunkra ők vigyáztak addig, amíg mi a Velencei-tónál voltunk.
Nagyon jól választottunk szállodát, a szép új, 4 épületből álló hotel közvetlenül a a Velencei-tó partján helyezkedik el, a szobánkból is rá lehetett látni a tóra. A szoba is kényelmes, szépen berendezett, bár nem túl nagy. Kávé és tea volt bekészítve nekünk a szobába, amit ebéd után el is meg is ittunk. Az ebédet már a szálloda étteremében fogyasztottuk el.
Réka éppen kiválasztja az ebédjét :-D

Kipakolás után célba vettük a wellness részleget, és Rékát bevittük a gyerekmedencébe. Ahhoz képest, hogy még nem fürdött ilyen nagy medencében, nem ijedt meg, nagyon élvezte a fürdést :-)
Átvittük a nagy medencébe is, persze szigorúan Apa kezében volt végig, és ott is lubickoltunk, majd annyira elfáradt az új élményektől, ahogy visszatértünk a szobába, rögtön el is aludt.
Vacsora után fürdetés és az alvás következett, mondanom sem kell, hogy nem nagyon kellett Rékát altatni, annyira fáradt volt már.
Másnap reggeli után sétáltunk egyet a tóparton, majd délre volt időpontunk 2,5 órás Day Spa-nak nevezett masszázsra. Amíg minket Apával masszíroztak, addig Anyósom vigyázott Rékára.

Masszázs után ismét a medencében kötöttünk ki, Rékát egyből a nagy medencébe vittük be, mert az jobban tetszett neki, mint a kicsi, meg persze így mi is tudtunk fürödni.

Hamar eltelt a nap, vacsi és fürdetés után Réka megint kidőlt, bár éjszaka nem aludt valami jól, biztos a foga miatt...
Vasárnap, reggeli után már pakolnunk kellett, mert 11-ig el kellett hagyni a szobát.
Anyukám meghívott ebédre minket, majd ebéd után már Sony-val kiegészülve elindultunk haza.
Sajnos nagyon hamar eltelt ez a hétvége, de remélem, most már tényleg jön a jó idő, és mehetünk majd kempingezni is :-)

2013. 03. 30.:
Húsvét alkalmából :-)

Mindenkinek nagyon KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET kívánunk :-)