A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. május 23., péntek

Stand up comedy

Annyira jót nevettünk Rékán, ahogy Babukával, a babájával játszott az imént.
Mielőtt kivette Babut az ágyból, a következőket mondta Réka neki:
"Hogy vagy, Babuka?"
"Eleget napoztál!"-és kivette az ágyból, majd leültette enni:
"Ebédelj Babuka!"
"Na, ülj rendesen, Babu!"-mikor ledőlt a székről.
"Kell bizony takaró, Babuka"-és betakargatta.
"Eleget ettél, Babuka!"
Majd ráültette a babytaxira, tologatta Babukát, majd közölte vele:
"Eleget autóztál, Babuka!"
Ezután:
"Legózzunk, Babuka!"
Sírva röhögtünk rajta mindannyian :-D


Múltkori aranyköpése Rékának, amikor én, az Apja és Ő együtt feküdtünk a kanapén és néztük a Híradót, éppen a bemondó mondott valamit:
"A bácsi beleesett a TV-be... "-mert ugye nyilván nem értette, hogy került a bácsi a TV-be 😊

Volt itt nálunk a Doktornéni, mert Réka szája mellett van egy kis piros folt elég régóta, és szerettem volna megmutatni neki. Nagyon rendes volt az orvos, mert délelőtt volt ma kivételesen rendelés, mivel helyettesítette a másik orvost is, én ezt nem tudtam, így már nem volt ott a rendelőben, mire odaértünk, ezért felajánlotta, hogy eljön hozzánk.
Rékának szimpatikus a doktornő, mert folyamatosan magyarázott neki, pedig idegenek előtt szégyenlős.
Elmesélte, hogy Dávid baba dobálta a homokot délelőtt, és azt nem szabad, meg még mesélt egy-két dolgot, amit fontosnak tartott.
A doktornő is csodálkozott, milyen kis ügyesen magyaráz :-)
Már három mondókát elmond magától, és folyamatosan próbálkozik újabbak tanulásával :-)

Annyira cuki, ahogyan csiripel a kis édes hangján :-D



A kis vagány :-D

4 megjegyzés:

  1. nagyon ügyes :))) bár még mi nem tartunk itt , de egy két mondókából mondogat szavakat:) remélem hamarosan ö is fog mondókázni úgy mint Réka :D

    csak így tovább:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Brigi :-) Biztos vagyok abban, hogy Levi is így fog beszélni nemsokára ;-))

      Törlés
  2. Mariann, nem a témához kapcsolódik, de muszáj megírnom. Nekem is van egy olyan képem, mint az a piros telefonos Rékás kép, ami nyilván még viccesebb azon okból kifolyólag, hogy én is Réka vagyok. :) Olyan jó volt látni, gondoltam, megosztom Veled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó :-))
      Ennek a piros telefonnak az a története, hogy Apukám csinálta kb 30 éve, és most az Unokája "telefonál" vele :-)

      Törlés