A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. április 21., hétfő

Húsvét Cegléden

Apa megelőzött eme bejegyzés megírásával, és mivel ugyanott voltunk, nagyjából ugyanazt is írnám, mint Ő, ezért most kivételesen bemásolom a bejegyzését ide az én blogomba :-)

Már jó régen elterveztük, hogy a húsvéti hosszú hétvégét kempingezéssel fogjuk tölteni.
De az időjárás csak nem akart nekünk kedvezni. Ahogy közeledett a várva várt hétvége, úgy lett egyre rosszabb idő. Kezdtünk elkeseredni, majd abban állapodtunk meg, hogy meglátjuk szombaton mivé fajul az idő, utána döntünk, hogy megyünk-e, vagy nem. Szombaton aztán volt minden. A szélvihartól kezdve a jégesőig... Gondoltuk is, hogy ennél már csak jobb lehet. Réka is mondogatta, hogy megy "kepigez" -ni.
Persze az időjós oldalak is azt mutatták, hogy kevesebb lesz a csapadék. Akkor gyerünk!

Pár dologban biztos voltam:
-Nem akarok sokat utazni, mert azzal is csak megy az idő, ugye a szombatot már elvesztettük.
-Most nem akarok nagy társaságba, vagy találkozóba keveredni, mert pihenni szeretnék.
-Legyen melegvízű strand, mert Rékának már régóta be van ígérve a pancsolás.

Gyorsan  megnéztem a campinform oldalát , ahol lecsekkoltam a találkozók helyszíneit, amit most jó messze elkerülünk. Ez és a közelség a ceglédi termál kemping felé terelte az irányt.
Azt a helyet úgyis imádjuk. Sokszor voltunk már ott és mindennel elégedettek voltunk mindig.
A színvonal állandó. A kemping tiszta, a fürdő szuper, bár most még csak a fedett rész van nyitva, mert nincs még szezon. A kemping egész területén van ingyen WiFi. 

Az esős szombat ideális volt a pakolásra, nem kellett kapkodni. Megint sikerült egy hétre csomagolnunk két nap helyett. Ezen még javítanunk kellene, de három éve nem sikerül.
Pedig én már listát is írtam a legszükségesebb dolgokról, de a csajok überelnek mindent :)

Az odaút eseménymentes volt. Alig egy óra alatt meg is érkeztünk és fantasztikus látvány tárult a szemem elé. Gyakorlatilag üres volt a kemping. Ez aztán szuper. Miénk minden, azt csinálunk, amit akarunk, nem kell senkire tekintettel lenni. Az apartman házak gyakorlatilag 90%-a foglalt volt, de az ott lakók nem keverednek a kempingesekkel úgy vettem észre.

Miénk itt a tér.
Ez volt a Mover első éles próbája. Benavigáltam a lakókocsit a megszokott helyünkre a hátsó boxok közepére, ahonnan jól rá lehet látni a kemping főútjára. Kipakolás után, irány a strand!
Nem voltak túl sokan, jól el lehetett férni a medencékben. Réka kipróbálta az összeset, kivéve a legmelegebb termált. Oda mi sem szoktunk beülni, mert nem kívánom megfőzni a ..........
Persze a gyerekmedence volt a kedvenc. Alig lehetett egy óra után kiimádkozni belőle a gyerkőcöt.
Visszatérve a lakókocsihoz sütöttünk némi húst ebédre, aztán letettük aludni a Kismanót.

Na nem mind ebédre készül ám! Vacsizni is kell valamit.
 Alvás után az első szó a játszótér "háciti" volt, a második a csúszda "dzsídzsa"! Korlátlan mennyiségű időt tudna eltölteni a játszótéren. Kánaán volt neki, hogy kilép a lakókocsiból, felpattan a kismotorjára és egy perc alatt ott van a játszótéren.

Apával mókázni a legjobb.
Néhány óra játék után beesteledett és eljött a vacsora és fürdés ideje. Nem akartuk a hidegben kint a vizesblokkban fürdetni ezért kitaláltam, hogy a kiskádját a lakókocsi egyik asztalára teszem és abba hozok neki vizet. Osztatlan sikert aratott az ötlet. Nézzétek csak ezt a mosolyt:

Vizimanó
Nemrég fejlesztettem az első biciklitartóra egy tv-antennatartó rudat sátorvasból. Gondoltam majd este kipróbálom egy Híradó erejéig, hogy milyen a vétel. Épp csak egy kicsit sikerült néznem, mikor is Réka kiadta a parancsot, hogy neki most Bogyó és Babóca mese kell DVD-n, úgyhogy a Híradómnak lőttek. Eszembe is jutott, hogy gyerekkoromban mennyire utáltam, amikor a felnőttek Híradót, vagy az Ablak című műsort nézték és nem mesét. Sose értettem, hogy mit szeretnek ezekben az unalmas műsorokban :)
Na mindegy. A MindigTv vétel szuper, az antennatartó jól vizsgázott. Bogyó és Babóca pedig álomba ringatta Rékát. Kilenckor engem is elnyomott az álom. Előtte beállítottam a fűtést, kellemes idő volt egész éjjel. Olyannyira jót aludtunk, hogy Réka is reggel nyolcig húzta a lóbőrt.

A szóban forgó antenna. Csak szóban forog.
Reggel felkelés és reggeli után természetesen ismét a játszótér következett, majd 11kor átmentünk a termálba. Odaérve láttuk, hogy az utcán áll a sor vége. Nekünk nem kellett beállni a sorba, mert a kempingben hordott beléptető "óra" ide is jó, így nem kell külön jegyet váltani. Szerencsére a sorban állók sem lincseltek meg. Bejutottunk. Ahhoz képest, hogy még csak egy órája volt nyitva a fürdő, már jó sokan voltak odabent, de azért mi is elfértünk. Réka birtokba vette a gyerekmedencét. Pozitívumként külön kiemelném, hogy ottlétünkkor éppen vízminőség ellenőrzést tartott az egyik dolgozó. Vízhőfokot, klórszintet és PH-t mért, ha jól láttam. Jó, hogy figyelnek ilyesmire. Egy órát voltunk bent. Kifelé jövet láttuk, hogy addigra jutott be a sorban álló utolsó család, majd kisvártatva megérkezett egy kínai csoport is. Teltház!

Az ebédet én készítettem, míg Réka ismét a játszótéren múlatta az időt. Virslit főztem.
Ennyire terjed ki a főzőtudományom :) Bár mindenki azt mondta, hogy finom volt. Aranyosak!
Ebéd után még egy kis játszóterezés Anyával, addig én összepakoltam, hogy úgy tudjunk elindulni, hogy Réka a délutáni alvását a kocsiban töltse.

Hát nem tiszta apja :) Ja és az elengedhetetlen bukósisak...
Terv szerint indultunk. A kempinget elhagyva hamarosan álomba szenderült a Picike.
Kissé nagyobb volt ugyan a forgalom, mint vasárnap, de nem volt vészes. Egészen jól haladtunk a 405-ös útig, ahol is leintettek a rendőrök. Na, erre szegény Babám sajnos rögtön fel is ébredt. Mondták ugyan a rádióban, hogy a Húsvétra való tekintettel fokozott lesz a közúti ellenőrzés, hogy az ittas locsolkodókat kiszűrjék. A rend éber őrei úgy gondolták bizonyára, hogy lakókocsival járok locsolkodni piásan, így rögtön leintettek 5-6 román átutazóval egyetemben. Meg kell mondjam, nem a pálinkától volt lila a fejem. Idióták! Mivel csodák-csodája minden rendben volt a papírjaimmal, elengedtek... Egy és negyed óra alatt hazaértünk. Gyorsan kipakoltunk, a szennyes a mosógépben, a gyerek azóta sem aludt vissza, én írom ezt a posztot és már azon gondolkozom, hogy hová menjünk legközelebb. 

Eredeti bejegyzés: Knaus Blog by KVD

10 megjegyzés:

  1. "A rend éber őrei úgy gondolták bizonyára, hogy lakókocsival járok locsolkodni piásan, így rögtön leintettek" "Oda mi sem szoktunk beülni, mert nem kívánom megfőzni a .........." Ezeken jókat mosolyogtam! :D
    Annyira édes Réka! :)
    Örülök, hogy kellemesen éreztetek magatokat, jó volt olvasni. Ha minden jól alakul, akkor idén talán mi is eljutunk. (a nászút volt az utolsó kimozdulásunk, ami 2010-ben volt)
    A lakókocsi meg hát,húúú. Férjemmel nagy álmunk. :) Mikor mentünk a hegyekbe, a kempingben mindig ámultam bámultam (talán kicsit irigykedtem is) a lakókocsival rendelkezőkre, főleg esős időben. Mi a legócskább Yisk-es sátorban nyomultunk, hát volt, hogy arra keltünk, hogy szinte szó szerint úszik a sátor. :D De azért mit nem adnék most egy ilyenért is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kati 😊
      Igen, az Uram jól ír, fogalmaz, ezért is gondoltam, hogy ha már Ő megírta az élményeinket, akkor én már nem állok neki, és mivel én úgysem tudom ilyen jól megírni, ezért így mindenki jól járt az Ő bejegyzésével :-D

      Törlés
    2. Az a két furcsa kérdőjel egy mosolygó fej akart lenni, csak itt azt nem jeleníti meg valamiért... :-S

      Törlés
  2. Őőő, akarom mondani Jysk... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom Nektek és drukkolok is, hogy tudjatok idén pihenni valahol :-)
      Mi is sátorral kezdtük anno a kempingezést. Dög melegben a sátorban is kb. meg lehetett fulladni, hidegben pedig megfagytunk, de így is nagyon szerettük, jó volt, az megint egy más feeling, mint a lakókocsival való kempingezés. Gyerekkel azért a lakókocsival sokkal könnyebb, a sátrazást nem merném bevállalni Rékával együtt... :-)

      Törlés
  3. Réka jelenleg a konyhában sátorozik edeeedűűl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe :-D Addig nem hagyott békén Téged Réka, amíg össze nem raktad neki a sátorját :-P

      Törlés
  4. :))) tök jó lehetett, mi sajna nem mentünk igy el, de voltunk nagyizni meg minden :) A játszós kép tök vicces apával :) jol el lett kapva a kép :D a sátor nálunk is buli, nekünk a szoba kellős közepén van egy kubu macis sátor :D mondhatom alig férünk el de legalább boldog :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó volt nagyon :-)
      Valamelyik nap kérdeztem Rékától, hol voltunk hétvégén, válasz: "Kempingez játszótéren" :-D Mert ugye a játszótér majdnem a lakókocsi mellett volt, és neki ez maradt meg :-)

      Ezt én sem értem, miért így mutatja az időt az oldal, de mindenkinél, aki blogspotos, így elcsúszva jelenik meg...

      Törlés
  5. komoly időt ir be :D 25.e van és reggel 8:41 :D:D:D

    VálaszTörlés