A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. április 4., péntek

Eljegyzésünk 10. évfordulója ❤

Ma 10 éve, hogy Karcsi megkérte a kezem :-)
Azért eléggé szégyellem magam, ugyanis szerdán, vacsora közben beszélgettünk Karcsival, aki az egyik mondatába csak úgy beleszőtte, hogy "majd pénteken, amikor kettesben vacsorázunk az étteremben... ", én meg néztem rá bárgyún, még meg is kérdeztem, hogy ez milyen április elsejei tréfa, amire közölte, hogy nem az, de nekem még mindig nem esett le, hogy hanyadika is lesz pénteken... Annyira nem tudom azt sem néha, milyen nap van aznap :-S Szóval nem szépítem, rettenetesen mérges vagyok magamra ez miatt, pedig soha nem szoktam elfelejteni ilyen fontos dátumokat, de valahogy teljesen el vagyok csúszva az időben... :-(

Karcsi tőlem az egyik kedvencét, a babapiskótás, joghurtos, gyümölcsös sütit kapja, este pedig vacsora kettesben a kedvenc éttermünkben :-D
Réka pedig évfordulónk alkalmából eloszor rákérdezett valamire, hogy "Mi ez?", tehát jön a "miez" korszak :-O


❤ ❤ ❤ NAGYON BOLDOG 10. ELJEGYZÉSI ÉVFORDULÓT NEKÜNK ❤ ❤ ❤


Ilyen fiatalok voltunk 10 évvel ezelőtt :-P

A süti :-D


7 megjegyzés:

  1. Gratulálok! És egy kicsit irigykedem. Én még az esküvőm előtt 3 hónappal nem tudtam hogy még abban az évben feleség leszek:)). A spontán rohamtempó miatt eljegyzéssel sem vacakoltunk.Kívánok még sok sok évfordulót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük, Adri :-)
      Én meg azért irigykedem egy picit Rád, mert Neked meg volt esküvőd :-P
      Remélem, egyszercsak mi is megtartjuk már az esküvőt, majd ha már Réka elég nagy lesz hozzá, hogy a fátylamat tartsa, vagy a gyűrűket hozza :-D

      Törlés
  2. Tavaly én is elfelejtettem az évfordulónkat. Hát, itt a bizonyíték, hogy nem csak a férfiak felejtik el... :)
    Én is Gratulálok nektek, sok boldogságot a továbbikban is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen Neked is, Betti 😊
      Így igaz, nemcsak a férfiak felejtik el az évfordulókat, hanem a nők is, erre akkor már ketten is példák vagyunk :-P
      Amúgy én csodálkozom a legjobban magamon, hogy így kiment a fejemből a ráadásul kerek évforduló...

      Törlés
  3. Akkor most már megírom itt is csak rövidítve hogy : SOK SOK ILYET MÉG és azt is legalább 2x :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brigi, nagyon szépen köszönjük :-))
      Egyre jobban idegesít a babaszoba, még mindig nem tudok belépni a SAJÁT blogomba :-S Úgy látszik, egy hétig működik, majd két hétig nem... És ez csak az én blogomnál fordul elő mindig, mert a többibe be tudok lépni...

      Törlés
  4. én már storno-ztam az egészet...nem érdekel :)
    maradj itt ez tök cuki oldal :)

    VálaszTörlés