A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. április 12., szombat

Digi dagi daganat :-D

A címben említett mondóka Réka szájából most először hangzott  el így, ahogy a videóban hallatszik :-)
Annyira megörültem ennek, hogy rögtön felvettem videóra, ez elég bénán sikerült, biztos lesz ennél jobb felvétel is erről, de így frissiben akartam megmutatni, milyen kis ügyes Rékuci :-)
Ja, és mondókát most először mondott el magától, segítség nélkül, nagyon büszke vagyok rá!
Eddig csak "Digga-digga" volt a mondóka szövege, aztán pár napja már ment az első sora a mondókának, "Digi dagi daganat", ezt hajtogatta pár napig, majd ma, hintázás közben egyszercsak elmondta majdnem teljesen, mivel azt a sort, hogy "De a halak ügyesek" még nem megy.
A videó eleje azért más, mint a folytatás, mert a második videóról lemaradt az eleje, de természetesen elejétől a végéig el tudja mondani Réka a kis "versikét" :-D






2 megjegyzés: