A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2015. április 20., hétfő

Ügyes Csaj...

Annyira büszke vagyok az én nagy Lányomra! 
Jajjjj, "nemrég" született, és már ilyen ügyes, nagy Csaj... 
Történt ugyanis, hogy arra vagyunk figyelmesek, hogy húzza le a WC-t... Kiderült, hogy egyedül leült a bilire, elvégezte, amit kell, használta a WC papírt is, majd kiöntötte a bili tartalmát a WC-be és lehúzta. Elöblítette a bilit a csapnál, és utána kezet mosott, mindezt teljesen egyedül! 

5 megjegyzés:

  1. NAGYON SZUPER :))) Ügyes ez a nagy lány:)) erről jut eszembe egy hasonlóság ... Hallom én is hogy húzódik a wc, erre megyek mondom miért játszol megint a wc-vel? közli hogy elövettem a kukimat és ugy pisiltem mint apa :D:D:Djaj mondom nagyon ügyes vaaagy :):):) és legközelebb bekukkoltam tényleg ugy pisilt :D haláli :D tök magától...ugy meg voltam lepödve de igy már tudom akkor mit érezhettél :) nagyon ügyik és igen...nem buták ők és mint a szivacs, csak ugy szivják magukba a dolgokat :) Gratulálok Rékámnak :) ügyes lány nagyon PUSZI :)

    VálaszTörlés
  2. :-) :-) Nagyon ügyes Levi is ;-)
    Puszi Nektek is :-*

    VálaszTörlés
  3. SZAISZTOOOOK! :):):) Köszönettel tartozom Rékámnak :D amióta olvastam a bilibe kaki pisi dolgot, a kaki azóta a bilibe megy folyton most már kb egy hónapja :D és ha ráadom a pelust mert vészeset van, mondjuk múltkor vendégeink voltak és foglalt volt a WC, rá kellett adnom, közölte nem kell kibírja mert nem mehet akkor oviba ha pelusba kakil :D:D:D ISTENEM XD KÖSZI RÉKA!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :-)

      Ügyes nagyfiú, gratulálunk Levinek ;-)
      Örülök, hogy tudtunk segíteni Nektek így a blogon keresztül ;-)

      Pusza :-*

      Törlés
  4. :)) tényleg Réka segített :) küldünk neki egy ÓRIÁS PUSZIT :)

    VálaszTörlés