A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. június 15., vasárnap

Látogatóban Lili Babánál

Tegnap délelőtt meglátogattuk Lilikét.
Rékának elmagyaráztam, hogy megszületett a pici baba, bent van a kórházban, megyünk megnézni.
Ő azt hitte, olyan babához megyünk látogatóba, akivel lehet játszani, de szerintem nagyot csalódott, amikor meglátta, ráadásul éppen aludt is, úgyhogy tulajdonképpen olyan volt, mint egy kis játékbaba.
Jajjj, annyira gyönyörű kisbaba, tiszta kiköpött Öcsém a Kiscsaj, és annyira csöpp... Nehéz elhinni, hogy egy picivel több, mint két éve Réka is ekkorka volt.
Kérdeztük Rékust, vigyük-e haza Lilit, illetve neki is kell-e ilyen pici baba, és Ő bólogatott, hogy igen :-)
Viszont nagyon féltékeny is volt, hogy én a pici Lilikével foglalkozom, felkéredzkedett a kezembe, és bújt hozzám, annyira édes <3
Nem tudom, mi lenne, ha kistestvére születne... Nade sajnos ez a veszély nem fenyegeti, mert Apa nagyon nem akar kistestvért... :-((

Képek Liliről <3







6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a gyönyörű unokatesóhoz és az öcsédnek is ismét a gyönyörű képekhez. Gondolom ő követte el :). Ha tesója tényleg nem lesz Rékának egy unokatesó kapcsolat is csak kerekebbé teszi a világot.Bár én a helyedben nem adnám fel a dolgot. Persze most haza beszélek, de iszonyú sok tapasztalástól és gazdag érzelmi élménytől fosztottam volna meg a gyerekeimet ha tesók nélkül hagytuk volna őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, átadom az újdonsült Szülőknek is :-)
      Az első három képet Öcsém csinálta, amin én vagyok, azt az én telefonommal készítette.
      Tudom, hogy jó, ha van tesó, nekem ugye van egy öcsém, Karcsinak "csak" két féltestvére van, de nem együtt nőttek fel, így tulajdonképpen egyke, nem tudja, milyen jó, ha van testvére az embernek. A másik az, hogy Ő azt mondja, nem kezdi elölről ezt az egészet... Mondjuk most én sem szeretnék kistesót, visszavágyom dolgozni, sok lenne újabb két-három évet itthon lenni, de pár év múlva én beválalnám újra. Na majd meglátjuk, mit hoz a jövő ezzel kapcsolatban...

      Törlés
    2. Természetesen "bevállalnám" két l-lel...

      Törlés
  2. nagyon tuti anyuci vagy, apucinak meg mondd meg minél több csaj van a háznál annál jobb dolga lesz :) ha meg fiú lenne mehet focizni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na az meg lemaradt ugy koncentráltam XD szoval nagyon tuti anyuci vagy simán elnézném hogy jön a tesója Rékámnak :)

      Törlés
    2. Köszi Brigi :-)
      Nem szereti a focit Karcsi, így ezzel nem tudok érvelni... ;-) :-D

      Törlés