A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. október 27., hétfő

A szobatisztaság felé félúton...

A székelési probléma megoldódni látszik, sőt, megtörtént az első bilibekakilás is tegnap, azaz vasárnap.
Ráadásul Réka magától kérte a bilit a szilárd végtermék belehelyezése érdekében. Először fenntartással fogadtam, azt hittem, csak viccel, de nem, teljesen komolyan gondolta :-)
Ez az akció Karcsinak egy kisautójába került, ugyanis még régebben ígértük neki, hogy választhat egy járgányt Apa gyűjteményéből, ha a bilibe sikerül a barna dolog, és természetesen nem felejtette el, gyorsan be is hajtotta :-D
Ma nagyon boldogan indultam délután dolgozni, ugyanis ismét magától kérte Babusom a bilit ugyanabból a célból, persze ismét azt hittem, csak viccel, mert két nap egymás után úgysem fog kakilni, tekintve az előzményeket, ráadásul megint a bilibe, de szerencsére tévedtem, és sikeres volt ismét Réka ezügyben :-)
A nehézségeket egyébként a tökmag olaj tökéletesen megoldotta, ha már esedékes a kaki, akkor vetjük be, és eddig 100%-osan hat. De szerencsére most ezt sem kellett használnunk :-)
Szóval jó úton haladunk a szobatisztaság felé, bár a pisi egyelőre csak fürdés előtt megy a bilibe, ezügyben még nem kéri a bilit, pedig már volt olyan nap többször is, hogy egész nap bilibe ment a folyékony sárga, de mostanában sajnos megint csak utólag szól, miután már belepisilt a pelusba... Na, hátha most már megjön a kedve a pelus nélküli léthez :-)

2 megjegyzés:

  1. szia :) pont tegnap beszéltük Tomival, tulajdonképp megkérdezte miért nem erőltetem egy kicsit a bilit meg a WC-t. Mondtam neki hogy ezt nem lehet erőltetni de hát csúnyán szólva ráérünk még mert jövő szeptembertől van ovi már. Azt mondta ő úgy gondolta hogy mivel 2 és fél évesen már ide beveszik az oviba ha szobatiszta legalább reggelre igy ezért kéne sietni :( ezt eddig nem mondta nekem hogy már ilyen gyorsan kellene dolgoznom az ügyön de januárban lesz 2 és fél éves addig tuti nem lesz meg ez a dolog. Csak a fürdés előtt hajlandó wc-be pisilni a kaki természetesen csak a pelusba megy :( de nem akarom erőltetni... NEKTEK viszont gratula a kakihoz :) CSAK ÍGY TOVÁBB RÉKÁM :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Brigi :-)
      Bizony, erőltetni nem lehet ezeket a dolgokat, majd kialakul magától.
      Puszi Nektek :-*

      Törlés