A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. szeptember 25., csütörtök

A nagy változás...

Nagy változás előtt állunk...
Kettős érzés van bennem ennek kapcsán.
Mióta megszületett Réka, 2,5 éve nem voltunk külön egymástól, csak egyszer-kétszer pár órát, és most majd mindennap távol leszek tőle legalább 6 órát, amíg dolgozom.
Igen - igen, Anya visszamegy dolgozni, és szerintem ezt nekem sokkal nehezebb lesz feldolgoznom, mint Rékának. Nekem sokkal rosszabb lesz elszakadnom tőle, mint neki...
Viszont már várom is, hogy dolgozzak, kiszakadjak ebből a mókuskerékből egy kicsit. Lassan azt veszem észre, hogy már csak "gyereknyelven" tudok beszélni, úgyhogy vissza kell rázódnom a "felnőttek világba"...
Amíg én dolgozom, Réka a Mamával lesz itthon, bölcsődébe nem szeretném adni. Jövő szeptembertől indul a Kiscsajnak az ovi, abban reménykedem, hogy így könnyebben fog beszokni az óvodába is, addigra megszokja, hogy Anya nincs vele egész nap.
Viszont ez azt is jelenti, hogy még ennél is ritkábban fogok írni ide a naplóba, bár lassan talán abba is kéne hagynom, mivel Réka már nem baba, hanem nagylány...

2 megjegyzés:

  1. Ne hagyd abba :) imádunk olvasni, szerintem beszélhetek más nevében is :)) de persze ted dugy ha gondolod :) nagyon sok sikert kivánunk Levivel hogy újra kezdhesd a felnőtt kort :) Rékámnak meg sok sikert abban hogy kibirja anya nélkül :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Brigi, örülök, hogy szeretsz olvasni minket :-)
      Oké, nem hagyom abba, de sajnos biztos, hogy kevesebbet tudok majd írni... :-( De igyekszem majd ;-)

      Törlés