A blogomat nem itt, hanem a babaszoba.hu oldalon kezdtem el írni, egyelőre ide csak átmásolom a bejegyzéseket, de lehet, hogy a későbbiekben már csak itt fogom vezetni Réka Baba mindennapjait.

2014. július 11., péntek

Réka 28 hónapos

Szegény Kisbabám beteg.
Igazából semmi más tünet nincs, "csak" lázas :-(
Tegnap délután kezdődött 37,8°-kal, a délutáni alvásból már így kelt, estére lement 37,1-37,2°-ra. Reggel, illetve délelőtt tartotta magát ez a hőfok, de dél körül felugrott 38,2-re, majd 38,4-re, és maradt is egész nap ennyi... Mindeközben Rékán nem látszik semmi, ugyanúgy viselkedik, játszik, ugrál, ahogy szokott.
Remélem, hamar meggyógyul a pici Szivecském!
Szóval Réka ma 28 hónapos. Már lyukat beszél a hasunkba, mindent elmond, megért, kis okos :-)
Ezen a videón éppen a kívánságait sorolja, mit szeretne, ha nagyobb lesz :-D
Amúgy már mondja nekem, hogy "Anya ne szólj", azaz maradjak csendben, vagy "Anya énekel nem", ne énekeljek. Arra a kérdésre, hogy "Miért ne énekeljek, nem szép a hangom?", válasz: "nem szép". Teszteltem, ezért kérdem tőle, hogy "Viki néninek (Pintácsi Viki) szép a hangja?" Válasz: "igen" :-D Legalább őszinte :-)
Hát igen, mondjuk én már akkor sajnáltam, amikor pici volt még, hogy ilyen hangot kell hallgatnia szegény babának, de most már megjött az esze, és szóvá is teszi :-D

Sajnos a szobatisztasággal nem állunk ilyen jól, mint a beszéddel.
Amilyen jól indult a bilireszokás, most annyira nem megy. Ha csak megkérdezem, kell-e pisilnie, illetve ráül-e a bilire, szó szerint sikítófrászt kap, úgyhogy nem erőltetem, majdcsak megérik már rá.
A hiszti a tetőfokán van, fejét a földbe veri, vagy üti magát valami tárggyal, ha nem sikerül valami.
Elkezdett harapni, ilyenkor a Mamát tiszteli meg vele...
Valamelyik nap a délutáni alvás előtt hisztérikusan sírt, hogy nem akar aludni, holott tök fáradt volt már, így addig sírt, amíg el nem aludt. Egy órán keresztül :-O
Rendre is utasít minket, ha kell.
Mamáját pl így: kér valamit tőle a Mama, Réka viszont nem akarja teljesíteni: "Katiii (ilyenkor nem teszi hozzá, hogy mama), semmi baj". Ez most a szavajárása.
Ha ízlik neki egy étel, mondja, hogy "igazán finom".
Na de vannak szerencsére jó pillanatai is :-)
Kis Dumafranciska, be nem áll a szája, magyaráz mindig.
Egyik nap mondja nekem, hogy meg akarja nézni videón a "kolbászbuszt". Kérdem, micsodát??? Mire rájöttem, hogy Ő az angol videók közül az iskolabuszt, azaz "Schoolbus-t" szeretné nézni... Schoolbus kiejtve szkulbász, azaz Réka szerint kolbászbusz :-D
Sonyt, a kutyusunkat szakszerűen sétáltatja, és azt is tudja, hogy Sony törpe uszkár. Mondjuk ebben nagy szerepe volt a Kerekmese Kutya dal című mesés dalocskájának, amiben néhány kutyafajtát felsorolnak, köztük a törpe uszkárt is.

És igen, már nem baba, hanem nagylány...
El sem hiszem, hogy ennyi idősen már kéri tőlem, hogy fessem ki a kis körmeit. Persze nem festettem ki, azaz igen, de csak a kisujj körmeit, és nem sokkal utána le is mostam neki. De azt az örömöt, boldogságot látni kellett volna az arcán :-)
Hosszú autóutakat egész jól bírja, néhány kisebb hisztitől eltekintve zökkenőmentesen zajlik az utazás.
Legutóbb kisebb kitérőkkel Pápán voltunk megnézi az ottani kempinget, hogy "Rékabarát-e", előtte pedig Parndorfban jártunk, ami Rékuci első külföldi útja volt.
Az egyik út alkalmával megálltunk egészségügyi szünetre egy benzinkúton, míg Réka evett egy banánt a kocsiban, addig Karcsi és Kati bement a shopba, majd miután Réka megette a nasit és visszajöttek Karcsiék is, én is meglátogattam a mellékhekységet, eközben Réka közölte, hogy mehetünk tovább. Mama mondta, hogy dehát Anya még nincs itt, közölte Réka, hogy akkor is mehetünk, nem baj, ha én ott maradok... No comment... :-D Szóval a Lányom nyugodt szívvel ott hagyott volna :-O
Szépen használja a "Kérem szépen, köszönöm, szeretnék, stb" szavakat. Szóval édes, okos, ügyes, hisztis Kismanó, IMÁDOM :-))) <3

2 megjegyzés:

  1. :) egy tünemény, kis király kisasszonyka :D Levinek az új szokása hogy ha eszik valamit akkor meg kérdem tőle hogy adsz belőle apának? válasz: Neeeem :) és anyának? neeeeeeem :) de közben vigyorog :) és Jhonnynak? igeeeee és adja is :D na széééépen vagyunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Brigi :-)
      Nagyon rafkósak tudnak ám lenni ezek a kölkök ;-) :-D

      Törlés